28.08.2015

Butik Pastacilar Kahvaltisi



Seker hamuru ve seker hamurlu pastalari çok sevdigim için facebook,ta Pastaci ve barmar.com.tr grubuna uye olmustum. Ordaki pastalarin yapilisini arastirip, ordakilerden bilgi alip bende evde yapmaya baslamistim 2012 yili civari. Daha sonra bilgi paylasimi yapilmasi açisindan ve benim gibi butik pasta sevdalilarininda oldugu bir grupt aben açmak istedim ve 2013 yilinda Butik Pastacilar grubunu facebook'ta kurdum.


Amator ve profesyonellerden olusan grubum besbin uyeye ulasti neredeyse. Uye alimlarini onceden geneldi herkese açikti daha sonra sadece bu isi yapan kisileri seçmek için gizliye çevirdim.  
       

Grubun uye sayisi az ve öz olmasi sebebiyle pek çok kisi arkadas ve dost edindi grup içi ve her yil iki yada uç kez kendi yasadigi sehirlerde Butik Pastacilar kahvaltisi duzenlediler. 





Bende yurtdisinda olmam sebebiyle katilamiyordum ama bu yaz tatilimi ayarladim ve çok sevdigim grubumun pastaci uyeleriyle bulustum. 


Organizasyonu sevgili @kurabiye_pasta sayfasinin sahibi Zeliha ÖZÜN hanim yapti ve sagolsun gerçekten çokta basarili oldu her zamanki gibi. 
Yaklasik 60 kisinin katildigi ve Pasta malzemecilerinin sponsorlugundaki kahvalti çok keyifliydi.  Herkesle tanisip bol bol fotograf çektirdim ve bana kurucu olmam sebebi ile onur konugu olarak hatira hediye verdiler çok sevindim çokta mahcup oldum. Allah razi olsun.


Ayrica bizlere sponsor olup bir çok hediye verip herkesi bos gondermeyen Seker&Sugar markasindan Derya Tayar hanim efendi ve patronu Bayram PAK beyfendiye, Strorcuyuz biz'den ömer bey ve sevgili esi feride hanima çok tesekkur ederim. 

Her sene oldugu gibi yerel gazeticilerden katilimlar oluyordu, bu sene Muhlis Polat bey roportaj yapti ve haberimizi yayimladi. 


Seneye tekrar katilmak isterim nasip olursa :) pastayi ve pastaci arkadaslarimi ve grubumu seviyorum. 


Sevgiyle kalin.




Yorum Gönder

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search