13.02.2013

Basarili bir krem santi nasil olur 2 ? (Fransiz Kremalari)

Merhabalar,

Fransiz kremalar ve krem santilerle kafayi bozmus biri olarak fransiz sitelerden bol bol arastirma yapiyorum ve Fransizcasi iyi olan pastaci arkadaslarima sorular sorarak ogrenmeye çalisiyorum.

Dun yine bir siteye rastladim videolu anlatimi ile yapiyor. En iyi sonuç aldigi pasta kremasi  LIDL marka Crème fraîche fluide mis. %32 mat gr yag orasi olmasi daha basarili sonuç almamizi sagliyormus. Seker olacak Sucre glace yani pudra sekeri ile yogunlugunu sagliyormus. Mikserinin ayarini ( ki ben bayildil mikserine o ayri bi detay :D thermomix marka fiyati 969€ imis :(  )  once dusuk yapip her 15 saniyede yukseltiyor. 3 dakikada bitiriyor çirpma isini. 

                             

Detaylar burada tik tik





1 yorum:

  1. alet hakkaten cok hos hassas tartiyo ayni zamanda kimbilir daha neler yapilir bununla :)
    video yu izlerken fransizlarin cok guzel kuran okuyabilecegini dusundum ne kadar cok girtlaktan sesler var :)

    YanıtlaSil

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search