13.10.2012

Sonbahar mimi


Sonbahar mimi


1.Favori dudak ürünün? 
kullanmiyorum :))2. Favori son bahar ojen hangisi? 
kullanmiyorum :D3. Favori (starbucks) icecegin?
Hiç starbucks'a gitmedim desem ayip olurmu :D ama Strasbourg'ta olsaydi surekli giderdim :))

4. Favori son bahar mumun?
Orkide ve yasemin kokulu mumlari seviyorum baska sevmemmmm

5. Favori son bahar ürünün (neyi en cok kullanirsin)?
Mevsime gore kozmetik urunu kullanmam

6. Son baharda en cok ne yapmayi seversin??
Agaçlarin sararan yapraklari arasinda dolasmak. 
7. Son baharda aklina ilk ne gelir?
Allah'in butun sifatlari geliyor.  O (c.c) harika bir sekilde duzen ve intizamla yaratip
öldurup yeniden diriltiyor. 8. Son baharda yakistirdigin makyaj ürünleri?
yok
9. Son baharda yaninda eksik olmayan seyler?
semsiye olmali ama kullanmayi sevmem :D
10. Son baharda en cok hosuna giden sey?
Doganin muntazam degisimi

1 yorum:

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search