10.08.2012

Balkabagi corbasi

Hayirli ramazanlar herkese,

Kosusturma ve davetlerle gecen guzel bir ramazan geciriyoruz cok sukur. Mercimek diye kandirdigim balkabagi corbam gayet sevildi ;)
Tarifine gelince:
1 kg kusbasi dogranmış balkabagi
1 adet yemeklik dogranmis soğan
1 adet minik doğranmis havuç
1 adet minik doğranmis patates
5 kaşık siviyag
3 adet defneyapragi
8 bardak kaynamis su
tuz ,karabiber,
Yarim paket Sut kremasi

Sogani,patatesi ve havucu yağda soteleyelin.Kabaklari ve defne yapraginida koyup 5-10 dakika daha karıştırarak kavurun.
Kaynamis suyu,tuz ve baharatları da ekleyip 30-35 dakika yumusayincaya kadar pisirin. Kabaklarda pisincr defne yapraklarını içinden alıp el blendirindan gecirin. Süt kremasını ekleyip 5-10 dk daha kaynatin. Ocagin altini kapatip servis yapin. Afiyet olsun

Fransiz marketten aldigim minik kabak ( iki tane kullandim )

2 yorum:

  1. ellerine sağlık.çok nefis görünüyor.hiç yemedim..tadını merak ettim..ilk fırsatta yapmak isterim.selamlar...

    YanıtlaSil
  2. ben oglum küçükken yapıyordum gayet güzel yiyiyordu.ama artık pek yüz vermiyor.ellerine saglık.

    YanıtlaSil

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search