23.02.2012

Karisik Sebze Kavurma

Bunu kahvaltida bir arkadasim yapmisti. Cok sevdimm :)


Malzemeler;

Kuçuk konserve mantar ( tazede olabilir)
1 domates
3 renkli biber
2 patates
1 kuçuk sogan
1 yk limon suyu
2 yk sivi yag
1 çay bardagi su
tuz baharat


Yapilisi;

Sogani minik minik dograyin yagda biraz kavurun. Daha sonra diger malzemeleride dograyip kavurmaya devam edin.1 çay bardagi su ilave edip sebzeler yumusayincaya kadar pisirin. tuzunu ve baharatlardan istediginizi ekleyip az daha pisirin. sonrasi malum :)








15 yorum:

  1. görüntü harika, çocuklar için faydalı, yaparım ben bunu:)))

    YanıtlaSil
  2. görüntüsü cok güzel olmus cinlilerin yemeklerine benzettim onlarda genelde böyle karisik sebze yemekleri yaparlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çinlilerin yemekleri ilgimi çekmiyor degil valla :)

      Sil
  3. Sebze kavurmasını bende severim..daha kocaman dilim ise de ızgarasını da severim..sevgiler cnm..

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglik canim tariflerini cok begeniyorum bir cogunu yapiyorum ama sanirim beni takip etmedigin icin göremiyorsun.Yine tskler cok güzel tarifler paylasiyorsun...

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ben seni çokk onceden izlemeye aldigimi saniyrdum canim ya kusura bakma farketmemisim :(

      Sil
  5. rengarenk ne güzel görünüyor.arkadaşının da senin de ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  6. Cok güzel olmus canim...
    ellerine saglik
    :-)))

    YanıtlaSil
  7. ellerine saglik canim, tam benlik bi yemek bu, icinde hic et yokya hopp bitiriveririm ben o tabagi :)

    YanıtlaSil
  8. eminim çok lezzetlidir :))

    http://www.birkafadanherses.com/

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık rangarenk olmuş tam bir diyet yemeği bende beklerim bloğuma sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ben bunu kasilamak isitiyorum :)
    cok lezzetli görünüyor <3


    ellerine saglik tatlim ;)

    öptüm
    özlem

    xx

    YanıtlaSil
  11. işte bu benimm içinn diyett menusundenn biriii papates eksıkkk sekılde doya doya tüketebileceğimm bir yemekk .. ellerinee sağlıkk canımmm... benım gibii rejımlılerede afıyet olsun... cunkuu bunun dısındakı yemek ve böreklerıne sadece ekrana ekmek banımm tadabılırm:)

    YanıtlaSil

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search